El Cor de la Universitat de Puerto Rico visita El Vendrell

22/07/2007

El Cor de la Universitat de Puerto Rico visita El Vendrell El diumenge 22 de juliol la Fundació Pau Casals i l'Auditori Pau Casals del Vendrell van acollir la visita del cor de la Universitat de Puerto Rico "Coralia" al Vendrell. Després de fer una visita al Museu Pau Casals, el cor va realitzar un concert a l'Auditori Pau Casals davant de més de 200 persones.

Durant el concert van interpretar diverses peces de Pau Casals , J. S. Bach, Josep Vila, Javier Busto, Claudio Monteverdi i Brahms. A la segona part, el cor va fer una brillant interpretació de música folklòrica caribenya.
El cor del la Universitat de Puerto Rico, és un dels més antics d'Amèrica Llatina i va ser fundat pel profesor Augusto Rodríguez. Actualment el cor és dirigit per la profesora Carmen Acevedo Lucío i ha participat en múltiples festivals tant a Sud-Amèrica com als Estats Units, Canadà, Mèxic, la República Dominicana, Espanya i Itàlia. Ha participat també amb L'Orquestra Simfònica de Puerto Rico i els Festivals Casals.
Acompanyant al cor va venir el president de la Universitat de Puerto Rico, que després de visitar el museu, es va reunir amb els responsables de la Fundació Pau Casals.
La presència de Coralia al Vendrell serveix per continuar els llaços d'amistat i culturals entre El Vendrell i Puerto Rico.