El president del Parlament de Catalunya visita el Museu Pau Casals

09/01/2008

El president del Parlament de Catalunya visita el Museu Pau Casals El passat 9 de gener el president del Parlament de Catalunya, el Sr. Ernest Benach, va visitar el Museu Pau Casals i l'exposició temporal "Pau Casals i l'exili".

Durant la visita, el president va ser acompanyat per l'alcalde del Vendrell, la directora i diversos membres patronat de la Fundació Pau Casals. El president del Parlament, va destacar la figura de Pau Casals com un referent indiscutible de catalanitat i d'humanisme i va fer entrega a la Fundació Pau Casals d'una peça escultòria de Manel Llaurador inspirada en Pau Casals, que forma part de l'obsequi institucional del Parlament de Catalunya, juntament amb un llibre i música del Mestre. El president Benach, va explicar que es va escollir al figura de Pau Casals per explicar Catalunya arreu del món, perquè ningú com ell simbolitza la internacionalització del fet català.