La Fundació Pau Casals lamenta la pèrdua de Mstislav Rostropovitch

27/04/2007

La Fundació Pau Casals lamenta la pèrdua de Mstislav Rostropovitch El president de la Fundació Pau Casals, el pare abat de Montserrat, i tots els membres del seu Patronat lamenten profundament la pèrdua del músic i violoncel·lista rus Mstislav Rostropovitch, devot admirador del mestre Pau Casals i amic personal els últims anys de la seva vida.

La Fundació Pau Casals vol destacar la figura de Mstislav Rostropovitch com un dels millors violoncel·listes i directors d’orquestra internacionals que va posar la música al servei de les causes justes i de la defensa de les llibertats. Va col·laborar amb nombroses organitzacions benèfiques, entre les quals cal destacar el nomenament com a ambaixador de bona voluntat de l’Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (UNESCO).